Inicio » Competiciones

Crónica 2ª Jornada de Liga Gallega Cat. Infantil

Enviado por el 4 diciembre 2016 – 15:56 pmNo hay Comentarios

Ayer se disputó en Ferrol  la 2ª Jornada de Liga Gallega Cat. Infantil. Fue una jornada caracterizada por las magníficas marcas y resultados de la mayor parte de nuestros nadadores. A pesar de que todavía nos encontramos a comienzos de temporada, los entrenamientos ya empiezan a mostrar resultados. Más de un 80% de los nadadores del  C.N.PortaMiñá consiguieron rebasar sus marcas personales.

A nivel individual cabe destacar la actuación de Martín Freije, que a pesar de llevar escayolado estas últimas tres semanas, logró mejores marcas en todas las pruebas disputadas y con tiempos notables. También dar la enhorabuena a Dani Otero por la obtención de una mínima para el Campeonato Gallego de Invierno, ya que ayer era una de las últimas oportunidades para conseguirla. Por otro lado animar a Javier Terrón, que después de una lesión en la rodilla, se estrenaba esta temporada, y para sorpresa de todos, también mejoró sus marcas.

A nivel de relevos, las femeninas obtuvieron un merecido primer puesto y los masculinos se tuvieron que conformar en esta ocasión en el segundo escalafón.

Por lo general fue una jornada marcada por la mejora global en marcas de todos nuestros nadadores, fruto de los esfuerzos realizados día a día en los entrenamientos. Por ello, debemos seguir trabajando duro para poder seguir manteniendo este nivel.

Resultados Oficiales: http://www.clubmarinaferrol.org/marina/res/res_xeral_2xinf1617.pdf

————————————–

Crónica 2ª Xorrnada de Liga Galega Cat. Infantil

Onte disputouse  en Ferrol  a 2ª Xornada da Liga Galega Cat. Infantil. Foi unha xornada marcada polas magníficas marcas e resultados da maior parte dos nosos nadadores. A pesar de que ainda nos atopamos a comezos da tempada, os adestramentos xa empezar a amosar os seus resultados. Máis dun 80% dos nadadores do  C.N.PortaMiñá conseguiron batir as suas marcas personais.

A nivel individual cabe destacar a actuación de Martín Freije, que a pesar de levar un xeso durante estas últimas tres semanas, logrou mellores marcas en todas as probas disputadas e con bos tempos. Tamén dar a noraboa a Dani Otero pola obtención dunha mínima para o Campionato Galego de Inverno, xa que onte era unha das últimas oportunidades para conseguila. Por outra banda, animar a Javier Terrón, que despois dunha lesión no xeonllo, estreabase nesta tempada, e para sorpresa de todos, tamén mellorou as sus marcas.

A nivel de relevos, as femininas obtiveron un merecido primer posto e os masculinos tiveronse que conformar nesta ocasión co segundo escalafón.

Po lo xeral, foi una xornada marcada pola mellora global das marcas de todos  os nosos nadadores, froito dos esforzos  realizados día a día nos adestramentos. Por elo, debemos seguir traballando duro para poder seguir mantendo este nivel.

Resultados Oficiais: http://www.clubmarinaferrol.org/marina/res/res_xeral_2xinf1617.pdf

#CNPortaMiñá

 

¡Deja tu opinión!

Añade un comentario más abajo, o un trackback desde tu propio sitio. También puedes suscribirte a estos comentarios vía RSS.

No escribas comentarios injuriosos. No introduzcas spam.

Este es un sitio con Gravatar activado. Para conseguir tu propio avatar regístrate en Gravatar.